2020年8月29日土曜日

グロ・ホテル・クルーヴィ・ヘルシンキ GLO Hotel Kluuvi Helsinki

 

ヘルシンキでの滞在は、グロ・ホテル・クルーヴィ・ヘルシンキだった。

ヘルシンキのほぼ中心部にあたる、エスプラナーディ公園のすぐ近くにあり、観光にとても便利だった。

My stay in Helsinki was at GLO Hotel Kluvy Helsinki.

It was very convenient for sightseeing as it was located near Esplanadi Park, which is in the center of Helsinki.

雑居ビルの中に入っているホテルで、滞在した際はビルの一部が工事中だった。

The hotel is in a multi-tenant building, and when I stayed, part of the building was under construction.

部屋の内部はスタイリッシュな雰囲気で統一されている。 

The interior of the room has a stylish atmosphere.

2007年にオープンしたホテルとのことだが、ビル自体は古そうなビルだったので、内部をホテル用にリノベーションしたのだろう。

It is said that the hotel opened in 2007, but the building itself seemed to be old, so the interior may have been renovated for the hotel.

階段がとてもユニークだったので、低層階ということもあって、エレベーターよりもよくこの階段を利用した。

The staircase was so unique that I used it better than the elevator because it was on a lower floor.

(Translated by Google Translate)


0 件のコメント:

コメントを投稿