デンマーク国立美術館は、マチスを中心とした、近代フランス絵画のコレクションでも知られている。
この絵は、自分の夫人を描いているが、夫人本人はどのようにこの絵を見ていたのだろうか。
National Gallery of Denmark is also known as a collection of modern French paintings centered on Matisse.
This picture depicts his wife, but how did herself see this picture?
これもマチスだが、デッサンもなしで、そのまま絵の具をカンバスにのせているように見える。
This is also Matisse, but without drawing, it seems that the paint is on the canvas as it is.
小学生が描いたような静物画。こちらもマチス。
Still life drawings like elementary school students painted. This is also Matisse.
ジョルジュ・ブラックの静物画。ブラックは、マチスの影響を受けて野獣派らしい絵画を描いていたが、やがて、ピカソのキュビズムに惹かれているようになった。
Georges Black's still life. Black painted paintings that seemed felicitic under the influence of Matisse, but eventually it came to be attracted to the cubism of Picasso.
アルベール・マルケの風景画。マルケは、マチスやルオーとともに、ギュスターヴ・モローのもとで絵を学んでいた。
マルケはマチスより6歳年下で、その野獣派の絵画に大きな影響を受けたが、その画風はいたってオーソドックスで、野獣という印象は全く感じられない。
Landscape painting by Albert Marche. Marche, with Mathis and Rouault, was studying painting under Gustave Morrow.
Marche was 6 years younger than Mathis and was greatly influenced by the painter of that wild beast, but its style is orthodox and the impression of a wild beast can not be felt at all.
ラウル・デュフィは、マチスやマルケと出会い、野獣派の一人に数えられるようになったが、やがてそこから離れて、デザイン性に溢れた独自の絵画世界を構築するようになった。
Raul Dufy met with Matisse and Marche and became to be counted as one of the Beast Factions, but eventually he left off to build a unique painting world full of design.
現在のベラルーシで生まれ、20世紀初頭のパリで活躍した、シャイム・スーティンの肖像画。
スーティンは、通常は野獣派の画家とはされていないが、その激しいタッチや描き方は、むしろ野獣派のようだ。
A portrait of Shime Sutin who was born in Belarus now, active in Paris in the early 20th century.
Sutin is not usually a false painter, but its intense touch and drawing is rather like a felony.
(Translated by Google Translate)
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